کویرمنتظر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

خسته‌ام از این کویر، این کویر کور و پیر
این هبوط بی‌دلیل، این سقوط ناگزیر

آسمان بی‌هدف، بادهای بی‌طرف
ابرهای سر به راه، بیدهای سر به زیر

ای نظاره‌ی شگفت، ای نگاه ناگهان!
ای هماره در نظر، ای هنوز بی‌نظیر!

آیه آیه‌ات صریح، سوره سوره‌ات فصیح!
مثل خطی از هبوط، مثل سطری از کویر

مثل شعر ناگهان، مثل گریه بی‌امان
مثل لحظه‌های وحی، اجتناب‌ناپذیر

ای مسافر غریب، در دیار خویشتن
با تو آشنا شدم، با تو در همین مسیر!

از کویر سوت و کور، تا مرا صدا زدی
دیدمت ولی چه دور! دیدمت ولی چه دیر!

این تویی در آن طرف، پشت میله‌ها رها
این منم در این طرف، پشت میله‌ها اسیر

دست خسته‌ی مرا، مثل کودکی بگیر
با خودت مرا ببر، خسته‌ام از این کویر!
قیصر امین پور

آخرین مطالب

دلتنگی

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ب.ظ

بسم رب الحسین


بهمن 91 بود که رفتم پنجره فولاد رضا و برات کربلا خواستم با تمام وجود



اردیبهشت 92 بهم داد و من از نقطه نقطه اونجا به امام غریب سلام دادم...از جوادش دوباره زیارت پدر رو خواستم...

 دلتنگم...دلتنگ


پی نوشت : سال 92 هنوز لیاقت زیارت امام رئوف ونداشتم...دعا کنید...
                دلم کربلا میخواد....
پی نوشت 2: عکس سیاه سفیدرو خودم سال 90 گرفتم...
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
کویر منتظر

نظرات  (۴)

منم همین طور آبجی،خیلی دلم تنگه برای یه دل سییییر زیارت آقا،ولی حیف...منم سال قبل قسمت نشد که برم.امسال هم که تا اینجا نطلبیده مارو...
راستی عکس خودت باز نشد.

پاسخ:
:''''''''''''''''''''''''''''''''''''''((((
احتمالا تو آپلود مشکل داره...
درباره ی کربلا هیچی نمیتونم بگم... یعنی ، یعنی، نمیتونم بگم دیگه ! شاید فقط یکی که تا حالا نرفته کربلا بتونه درک کنه منو ... که وقتی اسمشم جایی میبینم قلبم تندتر میزنه انگار. 
و مشهد . انشالله قراره همراه خاطره و زهرا با عنایت مهدوی و اجابت رضوی مشهدی بشیم ... D:
انشالله خدا زیارت با معرفت رو قسمت همه بکنه. 
یه چیزی هم میخواستم بگم ! من اخیرا" یک کتاب خوندم به نام "آیین زیارت عارفان" . به همه توصیه میکنم قبل از زیارت حتتتما" بخوننش ، مفیده واقعا". اگه هم از کتاب استفاده کردن منو دعا کنن. 
در ضمن خودم این کتاب را دارا میباشم و افراد در دسترس میتوانند با چرب کردن سبیل بنده امانتش بگیرند :)
ببخشی انقده طولانی شد !!!
پاسخ:
انشاالله هرچه زودتر کربلایی شی خواهرکوچیکه...
از امام رضا بخواه پنجره فولاد رضا برات کربلا میده...
کتابم میگرم ازت انشاالله...


بانوی نور شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما بی حسین شدن تو بود و شرمنده تریم که تو بی حسین شدی ولی ما حسینی نشدیم...
السلام علیک یا ابا عبدلله...
انشالله خدا هر دو رو قسمت کنه...
پاسخ:
شرمنده ایم....
انشاالله..
ان شاا... همه مون رفته یا نرفته کربلایی بشیم.
پاسخ:
انشاالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی