کویرمنتظر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

خسته‌ام از این کویر، این کویر کور و پیر
این هبوط بی‌دلیل، این سقوط ناگزیر

آسمان بی‌هدف، بادهای بی‌طرف
ابرهای سر به راه، بیدهای سر به زیر

ای نظاره‌ی شگفت، ای نگاه ناگهان!
ای هماره در نظر، ای هنوز بی‌نظیر!

آیه آیه‌ات صریح، سوره سوره‌ات فصیح!
مثل خطی از هبوط، مثل سطری از کویر

مثل شعر ناگهان، مثل گریه بی‌امان
مثل لحظه‌های وحی، اجتناب‌ناپذیر

ای مسافر غریب، در دیار خویشتن
با تو آشنا شدم، با تو در همین مسیر!

از کویر سوت و کور، تا مرا صدا زدی
دیدمت ولی چه دور! دیدمت ولی چه دیر!

این تویی در آن طرف، پشت میله‌ها رها
این منم در این طرف، پشت میله‌ها اسیر

دست خسته‌ی مرا، مثل کودکی بگیر
با خودت مرا ببر، خسته‌ام از این کویر!
قیصر امین پور

آخرین مطالب

نوستالژِی دوران دانشجویی...

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ب.ظ

هوالمحبوب

http://upload7.ir/images/41195568582533829790.jpg


دلتنگ روزهاییم که خالصانه تر واسه خالق کار میکردم....
این عکس ها تقدیم به همه همسنگرانم در دوران دانشجویی...

پی نوشت : شاید عکسا بهم ربطی نداشته باشن ولی همش نوستالژی داره...
بقیه عکسا رو در ادامه مطلب ببینید

دعا یادتون نره...

بسیج و ...

28092012572.jpg


افلاک تنها مامن...

21042013875.jpg


شهدا و رفیقان واقعی...

http://upload7.ir/images/54790362000867695838.jpg

روزهای خوش خوابگاه...

http://upload7.ir/images/26148590284264552426.jpg

کارورزی...

27102012621.jpg

مشهد الرضا و کنار باب الرضا...

dsc00012.jpg

وشاید بهترین روزهای دانشجویی...

21122012636.jpg

 و اما الآن...!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۹
کویر منتظر

نظرات  (۸)

فرشته جان بغضم گرفته و چیزی نمیتونم بگم.
پاسخ:
دعا یادت نره...
جالب بود آبجی جون،هرچند من که خوابگاه نبودم(به جر 6 روز هفته فقط یه روز نبودم!!!!!  :)) ) ایشالا امسال انقدر جون میکنیم و درس میخونیم تا این روزها دوباره با حضور پررنگتر من تکرار بشه!!!چه شود!!
محدثه جااااان!چرا وبلاگ منو سر نمیزنی؟!!
بغض نکن منم بغضم میگیره!...شااااااااااااد باش :)) 
پاسخ:
انشاالله...
لینکت کردم خواهر...
یه سوال:اون گوسفندای روی کیک آخرش به کی رسید؟!!
پاسخ:
با قرعه کشی و دعواهای بسیار
سعیده و شبنم اون یکی رو یادم نیست!!!!
چشم مسافر آزاد حتما برا شما هم نظر میزارم فقط دقیقا بگید الان کجا مسافرید تا خ سریع پیداتون کنم.گوسفندا رو هم فک کنم بتونی حدس بزنی....آفرین ، مهدیه وسعیده اون دوتا.....
سلام
بغضش با شما گریش بامن... ما باید بی شما یه سال ...
 اون یکی گوسفند رو معصومه برداشت...
...ویه چیزی اون بشقاب مرتبه رو من چیدما
سلااااااااااام 
فاطمه جان قدر این ی سال و بدونید که مثل بذق و باد میگذره...
دلم براتون تنگ شده...
با گوشی اومدم نیتونم پاسخ بدم مجبور شدم نظر جدید بذارم
سلام
خواهری شما هرمدلی جواب بدی من ذوق میکنم
همه جوره دوست گلی
یازهرا
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۴ زهرای مرضیه
سلام فرمانده
جمعتون جمعه ارشدیتون کم بود که اومدم
روزهای قشنگی داشتیم یادش سبز. مهم اینه که الان خاطره خوبی ازش بجای مونده .خیلی کار خوبی کردی که این عکسا رو گذاشتی .
به امید دیدارتون .
پاسخ:
فرماندگی  ازآن توست یا حسین
سلام آبجی جووووونم
بله خوش اومدی
فعلا مکان مجازی برای دیدن بهترین دوستان وهمسنگرانم...
تند تند بیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی