کویرمنتظر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

خسته‌ام از این کویر، این کویر کور و پیر
این هبوط بی‌دلیل، این سقوط ناگزیر

آسمان بی‌هدف، بادهای بی‌طرف
ابرهای سر به راه، بیدهای سر به زیر

ای نظاره‌ی شگفت، ای نگاه ناگهان!
ای هماره در نظر، ای هنوز بی‌نظیر!

آیه آیه‌ات صریح، سوره سوره‌ات فصیح!
مثل خطی از هبوط، مثل سطری از کویر

مثل شعر ناگهان، مثل گریه بی‌امان
مثل لحظه‌های وحی، اجتناب‌ناپذیر

ای مسافر غریب، در دیار خویشتن
با تو آشنا شدم، با تو در همین مسیر!

از کویر سوت و کور، تا مرا صدا زدی
دیدمت ولی چه دور! دیدمت ولی چه دیر!

این تویی در آن طرف، پشت میله‌ها رها
این منم در این طرف، پشت میله‌ها اسیر

دست خسته‌ی مرا، مثل کودکی بگیر
با خودت مرا ببر، خسته‌ام از این کویر!
قیصر امین پور

آخرین مطالب

دلم گرفته....

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ب.ظ

چقدر بده همه آدمهایی که دوسشون داری پیشت نیستن...

دلم گرفته....



امشب بچه های سوئیت 42 از خوابگاه بهم زنگ زدن.... دلم براشون تنگ شده....انشاالله همیشه در مسیر خالق باشن... واسه ماهم دعا کنن....
دعاکنید کارام رو به راه شه...
دعاکنید بابرنامه تر شم...
دعاکنید هدفمند ترشم...
دعا کنید...
پیشاپیش ممنونم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۹
کویر منتظر

نظرات  (۱۰)

سلام فرشته جان منم دلم برات تنگ شده.....
یه لحظه یاد اولین روزی افتادم که با تو آشنا شدم ... میدونی کجا بود؟؟؟       مسجد دانشگاه تبریز.....
آشنایی با شما توفیق بزرگی برام بود....
دانشکده بدون شما صفای قبلی رو نداره.....
امیدواذم که هر چه زودتر ببینمتون....
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوش اومدی...
ماهم توفیق داشتیم که با شما بودیم...
آره یادمه تا سلفم باهم اومدیم...
قراره اینجا مکانی باشه برای دیدن دوستایی که برام ارزشمند بودن خیلی...
چند روز پیش ی حدیث خوندم جالب بود الرفیق ثم الطریق....
انشاالله....
سلام اگه بدونین من تو 2-3 سال اخیر چن تا از دوستای قدیمیمو پیدا کردم
بعضیاشون مال 30 سال پیش بودن
پاسخ:
سلام...
چقدر خوب...
فعلا ما فقط جدا میشیم...
نیاز به دعا دارم استاد...
سلام خواهری ، ما نیز با وجود اینکه تازه دیده ایم شما را دلمون تنگه ...
پاسخ:
ما بیشتر...
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۱ زهرای مرضیه

سلام آبجی جان

منم درفراق اون دوستای عزیز میسوزم

انشالله دوباره همدیگرو ببینیم

پاسخ:
سلام عزیزم
انشاالله...

salam abji netam belakhare vasl shod.

پاسخ:
آخ جووووووووووون به سلامتی...
۰۷ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۷ مصومه جونت

سلام خواهر جون،امیدوارم خوب باشی

اونروز که اومدم اتاق قشنگ جای خالیتونو حس کردم،خوبه رویا بود وگرنه ...

راستی این جمعه جاتون حس میشد،سر سفره 12 نفریمون خبرس از سر و صدا نبود

پاسخ:
سلان معصومه جوووووووووووونم...
چخبرا؟
دلتنگتونم ی عالمه
زهرا و رویا شلوغ نمیکنن؟؟؟
جامون خالی واقعا...

سلام خواهری خوبی ؟

بعد زنگ زدن بهت نمیدونی چه حسی بود صداتو بشنویمو تختتو نگاه کنیمو ...

سه روز زودتر از بچه ها اومدم سوئیت نتونستم ساکمو بیارم اتاق شما(حالا خودمون...) رفتم اتاق سعیده اینا...

جاتون خیلی خالیه ...جمعه ها ...افلاک ... 

پاسخ:
سلام ممنونم شما خوبید؟
اونقدر دلم کوچولو شده که نگو....
مخصوصا امروز که حاج آقا زنگ زد اول ترکی حرف زد...:(

۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۷:۴۹ زهرای مرضیه

قصه عضی رفقا همون قصه دمپایی های خوابگاهه دیگه هیچوقت لنگشون پیدانمیشه

سوییت42واونی که اسمش علامت تجدید داره

پاسخ:
تشبیه جالبی بود آبجی جونم....
چیکارامیکنی؟
اینترنت خوبه؟
درس و شرو کردی؟
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۵ زهرای مرضیه

سلام خواهر شکرخدا خوبه  ی کلینیک بهم پیشنهادکارداده قبول کردم  قراره وسایل رو تهیه کرد من برم .درسم والا نگم بهتره .ولی سرم خلوت شه انشالله.

پاسخ:
خوب خداروشکر کارت جور شه بهترم میتونی بخونی...درسم دیگه کم کم باید شرو کنیم !!!!!!
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۲ معصومه جونت

سلام خواهری،امیدوارم حالت خوب باشه و ایام به کام...

جای همه دوستان بسیجی سال بالایی خالی...

امروز مراسم ورودیا و معرفی اساتید بود،جاتون خالی،یاد روزای بدو بدومون بخیر.

ایندفه مراسم خیلی خوب بود،راستی کلیپ فارغ التحصیلیتونم گذاشتیم با کلی خاطره...

داش یادم میرف سوئیتمون برترین سوئیت شده ها،5 تا شاگرد اولی داشتیم

مشتاق دیدارتم،التماس دعا

پاسخ:
سلام عزیز دلم...
چقدر خوب مراسم خوب بوده ...زحمتای شماست دیگه...
آفرین به بچه های سوییت...
به همه سلام برسون...
دعاام محتاجم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی