کویرمنتظر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

خسته‌ام از این کویر، این کویر کور و پیر
این هبوط بی‌دلیل، این سقوط ناگزیر

آسمان بی‌هدف، بادهای بی‌طرف
ابرهای سر به راه، بیدهای سر به زیر

ای نظاره‌ی شگفت، ای نگاه ناگهان!
ای هماره در نظر، ای هنوز بی‌نظیر!

آیه آیه‌ات صریح، سوره سوره‌ات فصیح!
مثل خطی از هبوط، مثل سطری از کویر

مثل شعر ناگهان، مثل گریه بی‌امان
مثل لحظه‌های وحی، اجتناب‌ناپذیر

ای مسافر غریب، در دیار خویشتن
با تو آشنا شدم، با تو در همین مسیر!

از کویر سوت و کور، تا مرا صدا زدی
دیدمت ولی چه دور! دیدمت ولی چه دیر!

این تویی در آن طرف، پشت میله‌ها رها
این منم در این طرف، پشت میله‌ها اسیر

دست خسته‌ی مرا، مثل کودکی بگیر
با خودت مرا ببر، خسته‌ام از این کویر!
قیصر امین پور

آخرین مطالب

فقط دعا کنید پدرم شهید بشه...

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۸ ب.ظ

بسم رب شهدا

خشکم زد. گفتم دخترم این چه دعاییه؟

گفت:آخه بابام موجیه!

گفتم خوب انشاالله خوب میشه، چرادعاکنم شهید بشه؟

آخه هروقت موج میگیردش وحال خودشو نمیفهمه شروع میکنه منو ومادرو برادر رو کتک میزنه! امامشکل ما این نیست!

گفتم: دخترم پس مشکل چیه؟

گفت: بعداینکه حالش خوب میشه ومتوجه میشه چه کاری کرده.شروع میکنه دست وپاهای همهمون را ماچ میکنه و معذرت خواهی میکنه.حاجی ماطاقت نداریم شرمندگی پدرمون را ببینیم.حاجی دعاکنید پدرم شهیدبشه وبه رفیقاش ملحق بشه...

برای سلامتی این خانواده ایثارگر صلوات


به گزارش صابرنیوز به نقل از گروه فرهنگی جهان نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۸
کویر منتظر

نظرات  (۹)

پدرای ماهمه لایق شهادتن.خداوندا انان را همنجینامام حسین قراربده
امروزبابابام بحث برتری زن ومرد میکردم خودش ب این نتیجه رسید ک همه زحمتا با زن وخدا هوای مردا رو خیلی داره.منم فمینیسم شده بودم


پاسخ:
اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک...
دلمان تنگیده خواهری.......
پاسخ:
مابیشتر......
سلام دوستان ..خوبید انشاا...؟خواب دیدم همگی اومدین اتاق مهمونی ... مام داریم دنبال لحاف تشک می گردیم براتون... آخه هوا یهویی خیلی  خیلی سرد شده...
پاسخ:
خوابت فردا تعبیر میشه البته فقط ی نفر...نه هممون...

۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۱ کویر منتظر
سلام خواهرا ببخشید معصومه نظر خصوصی گذاشته بود مجبور شدم اینجا مزاحم شم...
معصومه جان من همایش نمیتونم بیام ...بچه ها ام خودشون بگن...
پاسخ:
...

ماه پیش با زهرا رفتیم مشهد ،

الان زهرا رفته کربلا....

پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااااااااای خوش به سعادتش.......
اشکام میاد ناخود آگاه......کربلا............دلتنگشم....
محرم نزدیکه....دلم مشهد میخاد...دلم تجدید عهد میخاد..........
خدایاااااااااااااااااااااا دلتنگم.........
سلام خوب تعبیر کردی خواهری ...تعبیر شد.
منتظر شماها هم هستیما.
پاسخ:
سلام
به مهدیه سلاااااااااااام برسون
سلام سلام صدتاسلام ب همه دوستای خوبم والبته صاحب این وبلاگ صمیمیو قشنگ فرشته جونم!انشاا...همیش همینطور فعال و دغدغه دار بمونین! توفیق پیدا کردم امشب بیام اگ از منم نظر بخاید کتابای شهید مطهری بنظرم بهتر باش و دوست خوبمون برنامه داشتن و عملی کردنشو تو اجرا این روش یاد اوری کردن ک بنظر خ درست!واما نظرم در مورد این نوشته از زبون کسی مینوسم ک از داشتن چنین عزیز هایی محروم اما هرچی تا الان از زندگیو دینش فهمید بوسیله این عزیزا بود خداجون ب شما خانوادهای بزرگوارتون اجرا وآرامش وسعادت معنوی عطا کن !الهی امین....(مهدیه)
...
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام....
خوش اوممممممممممممممممممدی
خیلی خوشحالم کردی....
برنامه رو انشاالله با پیامک مخابره میکنم...
دعاهم به شدت محتاجم....
۲۰ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۳ زهرای مرضیه
الان تو اون مهدیه بدون تشدیدیBخوش اومدی خوشابه حالت رفتی تبریز.دلم برا اونجاتنگه:

پاسخ:
آره مهدیه بدون تشدیده....آره واقعا خوش بحالش...
اره جاتونن خالیه واقعا!!!فک کن الان رو تخت محدثه ک الان البته برا حمیده جون با لپ تاپ فاطمه دارم باهاتون حرف میزنم!!!یعنی میش ی روزی دوباره همه باهم توسوییت 42باشیم الهی امین
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی