کویرمنتظر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

خسته‌ام از این کویر، این کویر کور و پیر
این هبوط بی‌دلیل، این سقوط ناگزیر

آسمان بی‌هدف، بادهای بی‌طرف
ابرهای سر به راه، بیدهای سر به زیر

ای نظاره‌ی شگفت، ای نگاه ناگهان!
ای هماره در نظر، ای هنوز بی‌نظیر!

آیه آیه‌ات صریح، سوره سوره‌ات فصیح!
مثل خطی از هبوط، مثل سطری از کویر

مثل شعر ناگهان، مثل گریه بی‌امان
مثل لحظه‌های وحی، اجتناب‌ناپذیر

ای مسافر غریب، در دیار خویشتن
با تو آشنا شدم، با تو در همین مسیر!

از کویر سوت و کور، تا مرا صدا زدی
دیدمت ولی چه دور! دیدمت ولی چه دیر!

این تویی در آن طرف، پشت میله‌ها رها
این منم در این طرف، پشت میله‌ها اسیر

دست خسته‌ی مرا، مثل کودکی بگیر
با خودت مرا ببر، خسته‌ام از این کویر!
قیصر امین پور

آخرین مطالب

محرم...

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

بسم رب الحسین

ما را که "یا مجیر " و "اجرنا" عوض نکرد

دلتنگ گریه های محرم شده دلم

اللهم الرزقنا



دنبال عکس میگشتم اینو دیدم فکر کنم واسه خیلیا نوستالژی داره...
دلم تنگه مراسم سلام بر محرم دانشکده است...که میدوییدیم واسش ....
دلم تنگ آش نذری دانشکده است که همه جا میرفتیم واسه هماهنگیش...
دلم تنگه ایستگاه صلواتی و نوشتن سلام بر محرمه....
دلم تنگه خیمه است....برای اینکه پارسال نذاشتن ...برای پیشواز رفتن پارسالمون...برای اشکای پاک همسنگرام....
نمیدونم امسال تو دانشکده چخبره اما شنیدم خیمه انشاالله هست...خوش به سعادت همه اونایی که هستن که کمک کنن...هستند که شرکت کنند...

امسال محرم قراره برام ی آغاز باشه... دعا کنید...تو اشک ریختناتون ....
دلم کربلا میخاد....


همه ی سال را برای یک ماه زنده ام...
اللهم عجل لولیک الفرج


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۰
کویر منتظر

نظرات  (۴)

سلام خواهری خوبی؟ عکس رو که دیدم میخواستم بدون خوندن متنش  بگم یادش بخیر ...خودت همه رو گفتی ولی یاد یه چیز دیگه ام بخیر پله های نمازخونه پرستاری...زیارت عاشورای بی سجده ؛ هماهنگی نماز جماعتش ...

التماس دعا خیلی...

پاسخ:
سلاااااااااااام
واااااااااااااای فاطمه .............
آره یادش بخیر....
:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,((((((((((((((((((((((((((((((((((((

ای وای یه چیز دیگه ام هست .....

خرماها....مراسم گردو گذاری داخلشون و تزیینش با گل و پودر پسته و نارگیل و...

و یه خاطره جالب وخنده دار از مراسم قبلی ورودیا..

دوربین جور نشده بود برا فیلم برداری (داخل اتاق خانم غلامی بوده) ح.ع و م.ح رفتن دنبالش پیش ا.پورفاخر ...که ایشونم میگفتن نمیشه و مسولیت داره و از این حرفا ...یهو تلفنشون زنگ میزنه ومشغول میشن سرشونو که بلند میکنن میبینن ح.ع زیرزیرکی داره صلوات میفرسته...حل میکنن دوربینو...(*)

پاسخ:
قدر این لحظه هارو بدونید....خیلی...
سلاااام...دو سه روزیه که دلم به شدت گرفته...خیلی...
به طرز خودخواهانه ای این روزا با خودم میگم محرمو نداشتیم چی کار میکردیم واقعا؟؟
انشالله خدا توفیق عزاداری واقعی رو به هممون بده...
التماس دعا...
راستی جای خوبی رو برا مراسما سراغ داری؟
دانشگاه 21-24 آبان برنامه داره فقط
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااام
واقعا نمیدونم چی کار میکردیم....
انشاالله...
محتاجم شدید...
مسجد عقیل و کولانج معمولا مراسماشون خوبن امسال و نمیدونم...
چرا 3 روز فقط؟؟؟؟؟؟چه ساعتیه ؟
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۶:۱۸ زهرای مرضیه
سلام باجیا
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی